tisdag 1 januari 2008

Nytt år!

Nya drömmar och så klart många nya projekt. Många tankar om det mest facinerande som finns nämligen våra hem. Sitter i matrummet med en sol som lyser in och visar upp alla dammpartiklar som befinner sig på samma plats som jag. Julens dekorationer tycks ha mist sin glans allaredan, hur kan det gå så fort? Jag sitter och surfar på våra leverantörers hemsidor och letar frenetiskt och lite febrigt efter nåt nytt! Både till mig och självklart till er. :o) Funderar samtidigt på det där med trender, så många och så skiftande. Jag erkänner att jag e lite kluven till det där med trender, jag vill kunna inreda mitt hem och kunna njuta i många år med samma möbler utan att det ska uppfattas som omodernt. Kunna ha en bra grund och bara byta ut små detaljer utan att ruineras. Men...Erkänner villigt... Jag e snabb på att leta efter trendrapporter och läsa alla trendgurus alla prognoser.. Pinsamt. Jag längtar efter alla mässor som ska charma, förtrolla och förtjusa mig. Jag vill bli hänförd och förförd av allt ytligt, värdsligt och förtrollande onödigt. Som tur är så börjar förförelseakten om några dagar. Köpenhamn here we come. :o) Måste också önska er alla en god fortsättning på detta underbara år som ligger framför våra fötter. Njut av livet!
Sussie